Friday, October 3, 2008

决定

终于… 终于下了这决定…

我相信主会带领我接下来的脚步…
我相信主会在这接下来的四个月里个别的教导我们…
我更相信这样的决定对我俩来说都是最好的…

在接下来的日子里,主啊我求你的灵指教我,求你不要撇弃我,就算全世界都误解我,就算没人谅解我,就算我必须一个人面对接下来的一切,我知道主你必与我同在…

主啊,我是谁呢?
你竟然愿意为我舍下你的儿子死在十架上…
主啊,我又是谁呢?
你竟然无条件的爱我, 世上还有谁能与你相比?

Truly you are the reason why I live, the reason why I sing and the reason why I smile…
My Jesus… I love you…


I live for you. All that I am, all that I do.
My heart be with you and each day I wake, I think of you.

You are why I Sing
You are why I live
Everything of me, I’ll placed at your feet

You are why I love
You are why I give
Everything of me belongs to You.

I live for you. You are my God, you are the Truth.
You all that I need, my soul it longs more of You.